Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna www.odrdzewiacz.fora.pl
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przebudowa silnika Fiat 126p- temat zbiorczy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Sport z epoki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Sob 19:11, 21 Gru 2013    Temat postu:

Jeszcze dużo pracy- ale jestem bardzo zadowolony z jakości spawów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abaddon




Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:34, 21 Gru 2013    Temat postu:

sam spawałeś czy oddawałeś komuś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Sob 20:04, 21 Gru 2013    Temat postu:

Mój kolega spawał Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Śro 19:40, 01 Sty 2014    Temat postu:

Na szybko parę zdjęć mocowania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedługo większy update, robię na nowo dwie połówki kolektora. Dosyć fajnie mi się to składa, zdecydowałem się na budowę modułową, o co chodzi zobaczycie niebawem. Aktualny kolektor ma ścianki około 1mm i łapiąc za niego podnoszę cały silnik, nawet przy szarpaniu nic nie trzeszczy, więc wytrzymałość oceniam wzorowo.
Zamocowany jest też już smok oleju.
Jutro jadę do sklepu i mam nadzieję, że uda mi się kupić wszystkie złączki układu olejowego. Prace na nowo ruszają po lenistwie świątecznym:).
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Czw 18:30, 02 Sty 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Abaddon




Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:05, 02 Sty 2014    Temat postu:

kiedy składasz bebechy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Czw 20:32, 02 Sty 2014    Temat postu:

Jak skończę osprzęt- teraz by mi tylko przeszkadzał
Smile

Zachęcam do przeglądania galerii ciekawych silników:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pią 20:28, 03 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pon 20:10, 20 Sty 2014    Temat postu:

Muszę się Wam pochwalićSmile. Przed chwilą dorwałem aż 4! piękne, cudowne, mięsiste korby, które w 100% pokrywają moje potrzeby! Są dłuższe w stosunku do oryginału o 2mm- ale da się to bez problemu skorygować! Panewka i wymiar stopy- ideał, pasują plug&play:). Nie są to może Hbeam, ale moje oczekiwania spełniają. Następny problem rozwiązany:). Nawet sam GC (dużo się dopytuję) stwierdził, że będą bardzo dobre i że są mocne- ale muszę zrobić test owalizacji i crack-test. No ale to już kosmetyka:).

Zdjęcia na gorąco, szczotką od kibla:



Tutaj dokładniejsze porównanie (zdjęcie z neta):


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pon 21:09, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RUFF




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:07, 22 Sty 2014    Temat postu:

Jak by co to foto moje, kolega dzwonił dopytywał, stwierdził że drogo i nie pasują a tu proszę. I nadmienię że kupiłeś nie takie same tylko z fiata 127. Po tylu dniach spodziewałem się ciekawszej aktualizacji. Następny w kolejce wał oraz wzmocnienie bloku. A kto to jest "GC" ? Guy Croft?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RUFF dnia Śro 19:09, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Śro 22:30, 22 Sty 2014    Temat postu:

Jeśli kupiłem inne, to do czego pijesz?Smile Jedynie się domyślałem, że to te (wyglądają podobnie) - przecież nie zapytałem od czego są te korbowody. To, że nie pasują to przecież fakt, może zaczną pasować po znalezieniu odpowiednich tłoków, inaczej trzeba je przerobić. Nie robię na czas i robienie silnika to nie jedyny mój obowiązek- nie każdego stać na ciągłe aktualizacje, mnie na pewno nie (i robię to dla siebie, dla własnej przyjemności, nie dla zaskoczenia kogokolwiek, chociaż dostaję dużo fajnych motywujących wiadomości). Wał praktycznie nie ulegnie zmianie, blok zostanie wzmocniony, ale nie jest to pierwsze na liście. Tak, Guy Croft.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RUFF




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:38, 22 Sty 2014    Temat postu:

Do niczego nie pije, po prostu rozmowa tel mi się przypomniała. Dodam że nie jestem z tych co "klaszczą". Projekt jak projekt każdy ma swoje obowiązki i tak idzie dobrze, mi zasilanie wtrysku do 126p udało się zrealizować po 8latach od pomysłu. Cały czas jestem ciekaw wnętrza silnika, oraz oczywiście działania zasilania. Co do korb do zdaje się Twoje nie mają natrysków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Śro 23:44, 22 Sty 2014    Temat postu:

Mają natryski, zdjęcia są słabej jakości- w piątek, jak będę się nimi zajmował zrobię dokładniejsze zdjęcia. Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że są identyczne- ale nie wiem z czego wyciągałeś swoje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RUFF




Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:55, 23 Sty 2014    Temat postu:

Moje są a raczej były bo już ktoś na nich lata z uno 999cm i.e (silnik z z 127 1050 trochę unowocześniony) Z tym że 127 nie miała natrysków. Z uno przynajmniej moje są skręcane śrubami a Twoje jak i z 127 które kiedyś miałem w silniku 812 mają szpilki. Dodatkowo chyba różnią się wagą jak możesz to zważ swoje. Ciekaw jestem do jakiej wagi zejdziesz i pochwal się doborem tłoków pod to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pon 18:41, 03 Lut 2014    Temat postu:

RUFF- na pytania dotyczące wagi itp. odpowiem jak znajdę czas na silnik.


Pracuję nad pierdołami, muszę wykończyć pierdołki, które zrobić trzeba- a zawsze schodziły na drugi plan. Teraz nie mam też czasu na nic innego, więc UP zrobię w późniejszym czasie (robię podcięcia pod oringi w podstawce filtra oleju, przeróbkę smoka, przerabiam wirnik alternatora na nową piastę, robię śrubę rzymską do naciągu alternatora i wspornik, obrabiam korbowody i w końcu ruszyło wykonanie kolektorów- zupełnie nowy autorski pomysł).

Żeby jednak nie przynudzać, wprowadzam do życia wizję wspornika tłumika pełniącego rolę usztywniacza bloku:
[/url]
[/url]
Tłumik muszę naprawić:
[/url]
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/blacha-karoseria-nadwozie,4/naprawa-tlumika-motocyklowego-kosmetyka,204.html
Blacha widoczna po prawej stronie zostanie odpowiednio wygięta. W tylnym (od strony koła zamachowego) płaskowniku będzie złącze wodne do elastycznego połączenia silnika z układem chłodzenia- niedługo to zaprezentuje. Jestem szczególnie dumny z tego rozwiązania bo usuwa ono problem obciążenia złączki wodnej w bloku silnika i wszystko będzie "ścisło". Napis będzie grawerowany - ale termin dopiero za 2 tygodnie.

Jako ciekawostkę- sworznie puszczają przy nacisku 1,5t. Myślałem, że będzie gorzej:).
[/url]
[/url]
[/url]


No i sorry za jakość zdjęć- zrobię ładne jak będzie ładne do fotografowania:).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pon 18:42, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pią 21:19, 07 Lut 2014    Temat postu:

Właśnie przyszło parę kawałków kanalizacji Very Happy .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nierdzewkowo- tytanowej kanalizacji Cool . Powinno fajnie oddychać!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Sport z epoki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin