 |
www.odrdzewiacz.fora.pl Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Sob 19:11, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze dużo pracy- ale jestem bardzo zadowolony z jakości spawów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abaddon
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:34, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
sam spawałeś czy oddawałeś komuś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Sob 20:04, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Mój kolega spawał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Śro 19:40, 01 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Na szybko parę zdjęć mocowania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedługo większy update, robię na nowo dwie połówki kolektora. Dosyć fajnie mi się to składa, zdecydowałem się na budowę modułową, o co chodzi zobaczycie niebawem. Aktualny kolektor ma ścianki około 1mm i łapiąc za niego podnoszę cały silnik, nawet przy szarpaniu nic nie trzeszczy, więc wytrzymałość oceniam wzorowo.
Zamocowany jest też już smok oleju.
Jutro jadę do sklepu i mam nadzieję, że uda mi się kupić wszystkie złączki układu olejowego. Prace na nowo ruszają po lenistwie świątecznym:).
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Czw 18:30, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abaddon
Dołączył: 10 Sty 2013
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:05, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kiedy składasz bebechy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Czw 20:32, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak skończę osprzęt- teraz by mi tylko przeszkadzał
Zachęcam do przeglądania galerii ciekawych silników:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pią 20:28, 03 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pon 20:10, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Muszę się Wam pochwalić . Przed chwilą dorwałem aż 4! piękne, cudowne, mięsiste korby, które w 100% pokrywają moje potrzeby! Są dłuższe w stosunku do oryginału o 2mm- ale da się to bez problemu skorygować! Panewka i wymiar stopy- ideał, pasują plug&play:). Nie są to może Hbeam, ale moje oczekiwania spełniają. Następny problem rozwiązany:). Nawet sam GC (dużo się dopytuję) stwierdził, że będą bardzo dobre i że są mocne- ale muszę zrobić test owalizacji i crack-test. No ale to już kosmetyka:).
Zdjęcia na gorąco, szczotką od kibla:
Tutaj dokładniejsze porównanie (zdjęcie z neta):
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pon 21:09, 20 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RUFF
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:07, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak by co to foto moje, kolega dzwonił dopytywał, stwierdził że drogo i nie pasują a tu proszę. I nadmienię że kupiłeś nie takie same tylko z fiata 127. Po tylu dniach spodziewałem się ciekawszej aktualizacji. Następny w kolejce wał oraz wzmocnienie bloku. A kto to jest "GC" ? Guy Croft?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RUFF dnia Śro 19:09, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Śro 22:30, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jeśli kupiłem inne, to do czego pijesz? Jedynie się domyślałem, że to te (wyglądają podobnie) - przecież nie zapytałem od czego są te korbowody. To, że nie pasują to przecież fakt, może zaczną pasować po znalezieniu odpowiednich tłoków, inaczej trzeba je przerobić. Nie robię na czas i robienie silnika to nie jedyny mój obowiązek- nie każdego stać na ciągłe aktualizacje, mnie na pewno nie (i robię to dla siebie, dla własnej przyjemności, nie dla zaskoczenia kogokolwiek, chociaż dostaję dużo fajnych motywujących wiadomości). Wał praktycznie nie ulegnie zmianie, blok zostanie wzmocniony, ale nie jest to pierwsze na liście. Tak, Guy Croft.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RUFF
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:38, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Do niczego nie pije, po prostu rozmowa tel mi się przypomniała. Dodam że nie jestem z tych co "klaszczą". Projekt jak projekt każdy ma swoje obowiązki i tak idzie dobrze, mi zasilanie wtrysku do 126p udało się zrealizować po 8latach od pomysłu. Cały czas jestem ciekaw wnętrza silnika, oraz oczywiście działania zasilania. Co do korb do zdaje się Twoje nie mają natrysków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Śro 23:44, 22 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Mają natryski, zdjęcia są słabej jakości- w piątek, jak będę się nimi zajmował zrobię dokładniejsze zdjęcia. Szczerze mówiąc, wydaje mi się, że są identyczne- ale nie wiem z czego wyciągałeś swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RUFF
Dołączył: 22 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:55, 23 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Moje są a raczej były bo już ktoś na nich lata z uno 999cm i.e (silnik z z 127 1050 trochę unowocześniony) Z tym że 127 nie miała natrysków. Z uno przynajmniej moje są skręcane śrubami a Twoje jak i z 127 które kiedyś miałem w silniku 812 mają szpilki. Dodatkowo chyba różnią się wagą jak możesz to zważ swoje. Ciekaw jestem do jakiej wagi zejdziesz i pochwal się doborem tłoków pod to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pon 18:41, 03 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
RUFF- na pytania dotyczące wagi itp. odpowiem jak znajdę czas na silnik.
Pracuję nad pierdołami, muszę wykończyć pierdołki, które zrobić trzeba- a zawsze schodziły na drugi plan. Teraz nie mam też czasu na nic innego, więc UP zrobię w późniejszym czasie (robię podcięcia pod oringi w podstawce filtra oleju, przeróbkę smoka, przerabiam wirnik alternatora na nową piastę, robię śrubę rzymską do naciągu alternatora i wspornik, obrabiam korbowody i w końcu ruszyło wykonanie kolektorów- zupełnie nowy autorski pomysł).
Żeby jednak nie przynudzać, wprowadzam do życia wizję wspornika tłumika pełniącego rolę usztywniacza bloku:
[/url]
[/url]
Tłumik muszę naprawić:
[/url]
http://www.odrdzewiacz.fora.pl/blacha-karoseria-nadwozie,4/naprawa-tlumika-motocyklowego-kosmetyka,204.html
Blacha widoczna po prawej stronie zostanie odpowiednio wygięta. W tylnym (od strony koła zamachowego) płaskowniku będzie złącze wodne do elastycznego połączenia silnika z układem chłodzenia- niedługo to zaprezentuje. Jestem szczególnie dumny z tego rozwiązania bo usuwa ono problem obciążenia złączki wodnej w bloku silnika i wszystko będzie "ścisło". Napis będzie grawerowany - ale termin dopiero za 2 tygodnie.
Jako ciekawostkę- sworznie puszczają przy nacisku 1,5t. Myślałem, że będzie gorzej:).
[/url]
[/url]
[/url]
No i sorry za jakość zdjęć- zrobię ładne jak będzie ładne do fotografowania:).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Pon 18:42, 03 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pią 21:19, 07 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie przyszło parę kawałków kanalizacji .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nierdzewkowo- tytanowej kanalizacji . Powinno fajnie oddychać!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|