|
www.odrdzewiacz.fora.pl Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Śro 22:27, 29 Sty 2014 Temat postu: Zabezpieczenie stale cieknących połączeń węż gumowych |
|
|
Sączy się od kiedy pamiętam...trójniki od węży wodnych LPG, wcinki mokrego Webasto, dodatkowe nagrzewnice...jednym słowem wszędzie gdzie ingeruję w układ chłodzenia. Ile bym nie dokręcał, jakich opasek nie stosował.
Znacie na to jakiś patent? (poza stałym dokręcaniem opasek? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Śro 23:30, 29 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Widocznie guma jest już stara, zabrudzona, twarda i odkształcona, tak samo króćce też muszą być czyste. Zasadniczo opasek nie powinno się dokręcać zbyt mocno bo mogą zniszczyć gumę. Jakiego typu opaski stosujesz? Może się rozkręcają, są wyrobione? Zakładasz je w dobrym miejscu na króćcach?
Nic innego nie poradzę, jeśli wszystko jest dopilnowane i świeże nie trzeba stosować żadnych uszczelniaczy itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Czw 21:08, 30 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Węże nowe, kolanka czy trójniki metalowe. Opaski bez znaczenia czy GBS czy zwykłe zakręcane ślimakiem. Też nowe.
Opaskę daję zawsze za kołnierzem rurki, kolanka itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Georges
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:48, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Cos jest zle dobrane (srednice np.). Nigdy jeszcze nie mialem tego typu problemow ze sprzetem w dobrym stanie. Pojawiaja sie one po wielu latach pod wplywem korozji lub degradacji materialu wezy.
W zasadzie nie ma mozliwosci uszczelnienia tych polaczen, poza czystym montazem na sucho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Pią 9:24, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie będę tu linkami rzucał, ale wąż 16 mm i kolanko fabryczne 16 mm i...kapie.
Z resztą w instalacji LPG w moim Oplu też kapie a nie ja robiłem:)
No trudno widocznie musi kapać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Georges
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:06, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Przeczytalem jeszcze raz pierwszy post dla pewnosci - mowa tu o "druciarstwie", nie o instalacjach oryginalnych. Nic wiec dziwnego. Uklady sa niedopracowane, amatorskie. Potwierdza to moja opinie - zle dobrane srednice, zle materialy, gladkie krocce itp. Nie ma tego typu problemow w instacjach oryginalnych. Nie ma tez, w kazdym razie ja jeszcze nie widzialem, dobrze zrobionych kitow instalacyjnych. Ciagniecie cen w dol nie jest tu bez winy.
Czesto powtarzam klientom: albo masz jakosc, albo cene - nigdy obie na raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Pią 16:39, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
O rzeczach Home Made.
Więc powiedz mi kolego jakich węży używasz i skąd kupujesz np. trójniki i kolanka fi 16, żeby to nie ciekło bo nie chodzi mi o to, żebym za kolanko zapłacił 5zł zamiast 10 czy za wąż 15 a nie 10 tylko żeby to nie ciekło bo zależy mi na niezawodności moich układów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pią 20:33, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
NORMALNE elementy do tego przeznaczone działają- u Ciebie jest jakiś błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Pią 22:19, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
O.K. To może inaczej.
Wrzucę kilka linków przedmiotów które posiadam (sklep wybrany zupełnie przypadkowo):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Opaskę montuję za przednim przetłoczeniem nie na nim.
Jutro mogę wrzucić jakieś zdjęcia mojego cieknącego układu bo wmontowuję Webasto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:55, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Może to kwestia złego odlewu o dużej chropowatości? Może wygładzenie tego króćca zdałoby egzamin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tadek11
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Nie 0:44, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz mieć niezawodne elementy do swojego układu to niestety trzeba wybierać lepsze jakościowo wyroby , a te są przeważnie droższe. Jakość musi kosztować . Jeżeli chcesz zastosować porządne kolanka i bezpieczeństwo tego wymaga to kupuj w sklepie z hydrauliką siłową.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tadek11 dnia Nie 0:45, 02 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Nie 22:05, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego Tadek11 nigdy nie spotkałem się, żeby np. Webasta montowane w Mercedesach (bo akurat z takimi miałem do czynienia) były montowane na złącza hydrauliczne. Kolanka i trójniki są tam plastikowe i potrafi to po 20 lat trzymać i ani kropelki.
Możliwe, że to kwestia nierówności powierzchni.
Zainwestuje teraz w trójniki mosiężne:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do moich cieknących połączeń:
[img] [link widoczny dla zalogowanych] [/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Nie 22:08, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Trójniki mosiężne mogą pomóc.
Co to za konstrukcja na zdjęciu? (Nysa?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Nie 22:09, 02 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NysaTeam
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KoShaolin
|
Wysłany: Pon 9:33, 03 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy;)
Tak Nysa. Do pierwszej nagrzewnicy podłączyłem drugą z tyłu (dużo cieplej). Do tego pompka od Omegi.
Pomiędzy to wstawiam Webasto BBW 46.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Georges
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:30, 03 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mysle, ze to sprawa wezy. Mam wrazenie, ze sa one dosc grube i moze trudne do zacisniecia (opaska da rade, ale material kolanka moze byc zbyt elastyczny).
Zauwazcie, ze weze wodne w samochodach sa stosunkowo cienkoscienne i w ich przypadku nie ma zadnych problemow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|