|
www.odrdzewiacz.fora.pl Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Śro 23:17, 04 Wrz 2013 Temat postu: Wymiana tulejki prowadzącej w wale korbowym |
|
|
Zostałem niejako zmuszony do wymiany tulejki prowadzącej wałek główny skrzyni biegów w wale korbowym (wał od CC łącze ze skrzynią 126p i jest inna średnica otworu).
Początkowo myślałem, że jeśli złapię tulejkę "żabą" to pójdzie bez problemu, no ale jednak nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Stary mechanik podpowiedział mi, że najłatwiej jest dobrać gwintownik, który pasuje wymiarem do otworu, a przed samym "gwintowaniem" umieścić w nim kulkę z łożyska na której się oprze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłem w lekkim szoku po sprawdzeniu jak rewelacyjnie się to sprawdza:). Tulejka z tego co wiem, jest robiona ze stopu samosmarnego i bajecznie łatwo się gwintuje!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie zapominajcie o tym ważnym i często pomijanym elemencie w Waszych klasykach!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PONY007 dnia Śro 23:33, 04 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|