|
www.odrdzewiacz.fora.pl Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pią 15:43, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No wypas:) Liczę na pomyślne testy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:28, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:33, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Georges
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:33, 24 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Abaddon napisał: | Co do kolejności to ja wzoruję się na tym:...
|
Nie wydaje mi sie, ze Classiccar jest tu autorytetem. Nie jest producentem farby.
Kazdy producent farby ma swoj "system". Wydaje mi sie, ze najrozsadniejszym rozwiazaniem jest przestrzeganie zalecen producenta.
Nie rozumiem tez, dlaczego tyle mowi sie tu o podkladach i farbach akrylowych? Przeciez to sa farby budowlane. W samochodach, osobiscie, uzywam od 20 lat wylacznie farb i podkladow poliuretanowych. Podklad epoksydowy jest tylko wyjatkiem potwierdzajacym regule.
Ale to tylko osobiste doswiadczenie....
Pozdrawiam, Georges
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:42, 25 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:33, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Georges
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:22, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mea culpa!
Zaintrygowany historia farb akrylowych, zaczalem szukac i znalazlem. Nawet tego nie podejrzewajac sam przeszedlem niedawno na lakier akrylowy (20-91EV firmu U-POL). Bylem przekonany, ze uzywam ciagle poliuretanowego.
Najwyrazniej niektorzy sprzedawcy nie wiedza, czym handluja...
Pozdrawiam, Georges
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:19, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tocz
Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Śro 0:15, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
pytanie laika. mój maluch prawdopodobnie częściowo był naprawiany lakierniczo autorenolakiem. zaprawki też były robione autorenolakiem. czy istnieje sposób bez darcia lakieru na pomalowanie elementu na którym jest fabryczny lakier i autorenolak lakierem akrylowym? czy sa może jakieś podkłady izolujące? na które można akryl położyć. podkreslam pytanie laika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:00, 03 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:43, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Pon 19:14, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
TI - widać, że znasz się na tematach związanych z lakierowaniem (interesujesz się tym), może w wolnej chwili napiszesz jakiś tutorial z tym związany, na podstawie własnych doświadczeń?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:02, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:35, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:30, 13 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
--
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:35, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Spectra
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 21:51, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, jutro oddaje felgi z mojej Kuboty do piaskowania. Mam podkład i lakier chlorokauczukowy i tym chciałbym pomalować. Mam pytanie jak najlepiej to wykonać? może najpierw na gołą blachę podkład reaktywny? ale pewnie na niego trzeba podkład akrylowy? a na to wszystko podkład chlorokauczukowy i sam lakier?
Poradzcie bo to moje pierwsze malowanie a zalezy mi żeby było trwałe i estetyczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PONY007
Administrator
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz / Łódź
|
Wysłany: Nie 21:54, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli ma byc trwale to tylko lakierowanie proszkowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:05, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
To nie do końca prawda. Proszek nie jest antidotum na wszystko. Takie elementy jak części zawieszenia czy felgi są narażone na uderzenia kamieni, a także na stosunkowo duże naprężenia materiału. Lakier proszkowy jest bardzo twardy, zatem jest większe prawdopodobieństwo, że pęknie. A nie ma lepszych warunków do rozwoju rdzy niż pod pękniętym proszkiem, który skutecznie uniemożliwia wystarczające parowanie wody i części gniją sobie w najlepsze.
Ciężko powiedzieć, czym najlepiej malować, czasem, przy sporadycznych wypadach, po asfaltowych drogach proszek może się sprawdzić, niemniej trzeba mieć świadomość jego wad i zastanowić się 10 razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|