Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna www.odrdzewiacz.fora.pl
Forum ODRDZEWIACZ pojazdy zabytkowe- rzemiosło, fotoporadniki, techniki renowacji,odnawianie krok po kroku, remonty, technologie czyli jedyne takie miejsce w sieci!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Logistyka- czyli kolejność przy lakierowaniu, inne rady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Lakierowanie i zabezpieczenie antykorozyjne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pią 15:43, 22 Lut 2013    Temat postu:

No wypas:) Liczę na pomyślne testy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 22:28, 22 Lut 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:33, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:33, 24 Mar 2013    Temat postu:

Abaddon napisał:
Co do kolejności to ja wzoruję się na tym:...


Nie wydaje mi sie, ze Classiccar jest tu autorytetem. Nie jest producentem farby.
Kazdy producent farby ma swoj "system". Wydaje mi sie, ze najrozsadniejszym rozwiazaniem jest przestrzeganie zalecen producenta.

Nie rozumiem tez, dlaczego tyle mowi sie tu o podkladach i farbach akrylowych? Przeciez to sa farby budowlane. W samochodach, osobiscie, uzywam od 20 lat wylacznie farb i podkladow poliuretanowych. Podklad epoksydowy jest tylko wyjatkiem potwierdzajacym regule.
Ale to tylko osobiste doswiadczenie....
Pozdrawiam, Georges


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:42, 25 Mar 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:33, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Georges




Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:22, 28 Mar 2013    Temat postu:

Mea culpa!
Zaintrygowany historia farb akrylowych, zaczalem szukac i znalazlem. Nawet tego nie podejrzewajac sam przeszedlem niedawno na lakier akrylowy (20-91EV firmu U-POL). Bylem przekonany, ze uzywam ciagle poliuretanowego.
Najwyrazniej niektorzy sprzedawcy nie wiedza, czym handluja...

Pozdrawiam, Georges


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 23:19, 28 Mar 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tocz




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Śro 0:15, 03 Kwi 2013    Temat postu:

pytanie laika. mój maluch prawdopodobnie częściowo był naprawiany lakierniczo autorenolakiem. zaprawki też były robione autorenolakiem. czy istnieje sposób bez darcia lakieru na pomalowanie elementu na którym jest fabryczny lakier i autorenolak lakierem akrylowym? czy sa może jakieś podkłady izolujące? na które można akryl położyć. podkreslam pytanie laika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:00, 03 Kwi 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:43, 13 Maj 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:34, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Pon 19:14, 13 Maj 2013    Temat postu:

TI - widać, że znasz się na tematach związanych z lakierowaniem (interesujesz się tym), może w wolnej chwili napiszesz jakiś tutorial z tym związany, na podstawie własnych doświadczeń?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:02, 13 Maj 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:35, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:30, 13 Maj 2013    Temat postu:

--

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 1:35, 14 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Spectra




Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Nie 21:51, 21 Lip 2013    Temat postu:

Witam, jutro oddaje felgi z mojej Kuboty do piaskowania. Mam podkład i lakier chlorokauczukowy i tym chciałbym pomalować. Mam pytanie jak najlepiej to wykonać? może najpierw na gołą blachę podkład reaktywny? ale pewnie na niego trzeba podkład akrylowy? a na to wszystko podkład chlorokauczukowy i sam lakier?

Poradzcie bo to moje pierwsze malowanie Smile a zalezy mi żeby było trwałe i estetyczne Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PONY007
Administrator



Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz / Łódź

PostWysłany: Nie 21:54, 21 Lip 2013    Temat postu:

Jeśli ma byc trwale to tylko lakierowanie proszkowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:05, 21 Lip 2013    Temat postu:

To nie do końca prawda. Proszek nie jest antidotum na wszystko. Takie elementy jak części zawieszenia czy felgi są narażone na uderzenia kamieni, a także na stosunkowo duże naprężenia materiału. Lakier proszkowy jest bardzo twardy, zatem jest większe prawdopodobieństwo, że pęknie. A nie ma lepszych warunków do rozwoju rdzy niż pod pękniętym proszkiem, który skutecznie uniemożliwia wystarczające parowanie wody i części gniją sobie w najlepsze.
Ciężko powiedzieć, czym najlepiej malować, czasem, przy sporadycznych wypadach, po asfaltowych drogach proszek może się sprawdzić, niemniej trzeba mieć świadomość jego wad i zastanowić się 10 razy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.odrdzewiacz.fora.pl Strona Główna -> Lakierowanie i zabezpieczenie antykorozyjne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin